Rabu, 12 Ogos 2009

MEMO JABATAN



MEMO JABATAN PENGAJIAN AM

KEPADA : SEMUA AHLI JABATAN
DARIPADA : KETUA JABATAN
TARIKH : 13 Ogos 2009 (Khamis)
PERKARA : AKTIVITI PENTING PADA 17 – 18/8/09
Salinan Kepada : Fail Jabatan


Assalammualaikum wmwb.

Perkara di atas adalah dengan hormatnya dirujuk.

Untuk makluman semua ahli jabatan, terdapat 2 aktiviti penting untuk diberi perhatian yang akan dilaksanakan pada awal minggu hadapan. Aktiviti – aktiviti berkenaan adalah seperti berikut :

i. PENCERAPAN OLEH UNQ (BPT) – PENSYARAH & PELAJAR - 17 – 18 / 8 / 09 – 8.30am – 4.00pm
Pemilihan pensyarah yang akan dicerap adalah dibawah tanggungjawab pihak UNQ (Bpt). Semua pensyarah diminta mengemaskini segala maklumat diri dan pelajar serta ”Lesson Plan’ masing – masing.

Bagi pensyarah yang mempunyai mentee (mentor), sila pastikan fail ”softskills” dikemaskini juga kerana pada 18/8/09 (8.30am) adalah sesi pencerapan bagi penilaian dan ’recording’ ”softskills”

ii. TAKLIMAT SISTEM PENGURUSAN KOLEJ ’ON – LINE’ (URUSAN PEPERIKSAAN) 17 / 8 / 09 – 2.30pm - Perpustakaan
Semua pensyarah dan beberapa staf pentadbiran yang berkaitan diwajibkan hadir untuk mendengar taklimat sistem berkenaan kerana kita semua adalah pengguna sistem berkenaan apabila ianya terlaksana pada semester hadapan.

Kerjasama semua ahli jabatan dalam membuat persediaan yang sebaik mungkin terutama berkaitan urusan pencerapan amatlah diperlukan dan dihargai bagi memastikan kelicinan proses P&P di KPM Ayer Molek, selaras dengan wawasan Pengarah untuk menjadikan kolej ini bertaraf dunia pada Julai 2010.

Sekian untuk makluman dan tindakan tuan / puan / cik seterusnya. Terima kasih.


Yang menjalnkan tugas

KAMISAH BTE NGALIM
Ketua Jabatan Pengajian Am
Kolej Profesional MARA Ayer Molek
Melaka


Tiada ulasan: