Ahad, 1 November 2009

GOOD LUCK FOR EXAM!!!




Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Kepada semua kawan2 kat Universiti Malaya, tak kira la senior saya ke, junior saya ke, yang kenal or tak kenal saya ke, saya nak ambil kesempatan untuk ucapkan selamat menghadapi peperiksaan akhir dgn tenang dan selesa. Semoga berjaya mendapatkan PNG yang tinggi sekaligus meningkatkan PNGK kalian.

Juge buat student2 saya (DIA 5A, DIA 5B & DIA 5C) yang mengambil subjek MPW 1133, Pengajian Malaysia di Kolej Profesional MARA Ayer Molek, Melaka, get ready untuk final exam nie. Paper MPW 1133 paper hari 1st, so try ur best ok...kalau x lulus bahaye, tak leh nk praktikal nanti...Papepon, good luck 4 u all...

Tak lupe jgk, buat tunang tersayang Uyun, buat sehabis baik k dalam exam nanti...salah satu ari yg ada paper adalah 5 nov kan, that's my besday. So, kena wat betul2 ari tue & ari2 len... luv u so much! That all, see u all later... Wassalam.

Ierwan Ismail
~KPM AyMo~



Tiada ulasan: